Uchwała nr VIII/43/03

Uchwała Nr VIII/43/03
Rady Powiatu Kolneńskiego
z dnia 27 czerwca 2003 r.

 

w sprawie zmian w Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Kolnie.

 

Na podstawie art. 35 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1592 i z 2002 r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz. 984, Nr 200, poz. 1688 i Nr 214, poz. 1806 ) – na wniosek Zarządu Powiatu uchwala się, co następuje:

 

§ 1.

W Regulaminie Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Kolnie, stanowiącym załącznik do Uchwały Nr XXV/149/2000 Rady Powiatu Kolneńskiego z dnia 8 grudnia 2000 r. ( zmienionej Uchwałą Nr XXXIX/231/02 z dnia 4 marca 2002 r.) wprowadza się następujące zmiany:

  1.  

  2. w § 2:
  1.  

  2. w pkt. 5 – po wyrazach “komórkę organizacyjną” dodaje się wyraz “Starostwa”,
  3.  

  4. w pkt. 7 – wyrazy ( Dz.U. Nr 91, poz.578 z późn.zm.) skreśla się,
  1.  

  2. w § 8, pkt.8 otrzymuje brzmienie:
  3. “8/ wykonuje inne zadania w ramach upoważnień udzielonych przez zarząd i powierzone przez starostę oraz wynikające z dalszych postanowień Regulaminu”.

     

  4. w § 11 dodaje się pkt 9 w brzmieniu:
  5. “9. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności – ON”.

     

  6. w § 14, pkt 3. – skreśla się.
  7.  

  8. w § 15:

a) w ust.1 – po wyrazach “ust.2” dodaje się wyrazy “i ust.2a”.

  1.  

  2. w ust.2 – wyrazy “jako ich naczelnicy” zastępuje się wyrazami: “ a Wydziałem Zdrowia, Oświaty, Kultury i Sportu – sekretarz powiatu” .
  3.  

  4. po ust.2 dodaje się ust. 2a w brzmieniu:

“ 2a. Powiatowym Zespołem do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności kieruje i organizuje jego pracę przewodniczący Zespołu, powoływany i odwoływany przez starostę na podstawie odrębnych przepisów.”

  1.  

  2. w § 17, w ust. 3 :
  1.  

  2. w cz.1. określającej zadania Wydziału Organizacyjnego w zakresie organizacji i funkcjonowania Starostwa, dodaje się pkt 15/ w brzmieniu :
  3. “15/prowadzenie, w wymaganym zakresie, spraw związanych z wykonywaniem zadań służby bezpieczeństwa i higieny pracy w Starostwie.”

     

  4. w cz. 3. określającej zadania Wydziału z zakresu spraw obywatelskich dodaje się pkt 14/ w brzmieniu:

“14/ prowadzenie spraw paszportowych, wynikających z zadań przyjętych do wykonywania przez powiat na podstawie porozumienia zawartego pomiędzy Wojewodą Podlaskim i zarządem powiatu.” ,

  1.  

  2. w § 20, w ust.3 – w zadaniach wydziału w zakresie administracji architektonicznej i budownictwa:
  1.  

  2. pkt. 4 otrzymuje brzmienie :
  3. “4/ udział w kontrolach budów i obiektów budowlanych na terenie powiatu, przeprowadzanych przez organ nadzoru budowlanego,

     

  4. pkt 8 otrzymuje brzmienie :
  5. “8/ wydawanie pozwoleń na budowę według zasad i w trybie określonych w ustawie, w tym nakładanie obowiązku usunięcia nieprawidłowości w składanych projektach budowlanych i zatwierdzanie tych projektów.”

     

  6. pkt. 13 i 14 skreśla się,
  7.  

  8. pkt 15 otrzymuje brzmienie:
  9. “15/ prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru wydanych decyzji o pozwoleniu na budowę oraz przekazywanie właściwym organom kopii tych rejestrów i kopii wydanych decyzji, postanowień i zgłoszeń zgodnie z wymogami przepisów prawa budowlanego,”

     

  10. pkt. 19 i 20 skreśla się.
  1.  

  2. w § 24, w ust.2, w cz. 2. określającej zadania Wieloosobowego Stanowiska ds. Administracyjno-Gospodarczych i Obronnych w zakresie spraw administracyjno- gospodarczych i zamówień publicznych:
  1.  

  2. pkt 7 otrzymuje brzmienie:
  3. “7/ prowadzenie spraw z zakresu zarządzania i administrowania lokalami i budynkami należącymi do powiatu i nie oddanymi innym jednostkom w trwały zarząd lub nieodpłatne użytkowanie,”

     

  4. pkt 8 skreśla się ,
  1.  

  2. po § 24 dodaje § 24a w brzmieniu:

“ § 24a. 1. Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności jest powoływany i odwoływany przez starostę, w trybie i na zasadach określonych w ustawie.

2. Zadania Powiatowego Zespołu, zasady i tryb jego działania określają przepisy szczególne.”

10) w § 38 :

  1.  

  2. ust. 2 otrzymuje brzmienie:
  3. “ 2. Kontrole zewnętrzne przeprowadza się w sposób planowy. Szczegółowe zasady i tryb planowania oraz przeprowadzania kontroli zewnętrznych, w tym kontroli finansowej w zakresie przestrzegania ustalonych procedur i celowości zaciągania zobowiązań finansowych oraz dokonywania wydatków w jednostkach organizacyjnych powiatu, określa zarząd powiatu w odrębnej uchwale.”

     

  4. ust.3 i ust.4 – skreśla się.
  1.  

  2. Załącznik nr 1 do Regulaminu, stanowiący schemat organizacyjny Starostwa, określa załącznik do niniejszej uchwały.
  3.  

  4. W załączniku nr 2 do Regulaminu, stanowiącym wykaz stanowisk pracy w wydziałach i na stanowiskach samodzielnych w Starostwie, z ich obsadą etatową :

a) w Wydziale Organizacyjnym – zwiększa się do 4 i 3/4 ( tj. o ¾) ogólną liczbę etatów i tworzy się dodatkowe stanowisko ds. prowadzenia usług paszportowych – ¾ etatu,

  1.  

  2. w Wydziale Zdrowia, Oświaty, Kultury i Sportu – znosi się stanowisko naczelnika wydziału ,
  3.  

  4. w Wydziale Rozwoju Gospodarczego i Budownictwa – zwiększa się do 6 ( tj. o 1) ogólną liczbę etatów, ze zwiększeniem ( do 3) liczby etatów na stanowisku do spraw administracji architektoniczno-budowlanej,
  5.  

  6. w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami,
  7. w pkt.1/ wyrazy: “naczelnik wydziału, jako stanowisko przypisane geodecie pow.” zastępuje się wyrazami: “ geodeta powiatowy, kierujący wydziałem”

     

  8. na Samodzielnym Stanowisku ds. Administracyjno-Gospodarczych i Obronnych – zwiększa się do 5 i ½ ( tj. o ½ ) ogólną liczbę etatów, ze zwiększeniem do 3 i ½ etatów dla stanowisk obsługi i utworzeniem stanowiska gońca w miejsce dotychczasowego stanowiska “robotnik gospodarczy”.
  9.  

  10. po pkt. 9 dodaje się pkt 10. w brzmieniu:

“ 10. W Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności ( 1 i ½ etatu ) :

1/ stanowisko ds. obsługi administracyjnej Zespołu – 1 etat,

2/ sekretarz Zespołu – ½ etatu.”

 

§ 2.

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2003 r.

 

 

 

 

Przewodniczący Rady
Grzegorz Szczech

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Kolneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Krzysztof Sokołowski

Wprowadzający: Krzysztof Sokołowski

Data wprowadzenia: 2004-03-12

Data modyfikacji: 2004-03-12

Opublikował: Krzysztof Sokołowski

Data publikacji: 2004-03-12