2024 11 07 nab gb

OGŁOSZENIE

 

Starosta Kolneński  ogłasza  nabór na wolne  stanowisko urzędnicze : 

Inspektor w Wydziale Geodezji, Budownictwa, Nieruchomości i Środowiska - stanowisko ds. administracji architektoniczno-budowlanej

Nazwa i adres jednostki: Starostwo Powiatowe w Kolnie, ul. 11 Listopada 1, 18 – 500 Kolno

 

1.Wymagania  niezbędne :

  1. wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa lub architektury;
  2. staż pracy co najmniej 3 lata,
  3. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  4. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  6. nieposzlakowana opinia.

 

2.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:

  1. znajomość ustaw: prawo budowlane, kodeks postępowania administracyjnego,  o pracownikach samorządowych,  o samorządzie powiatowym;
  2. znajomość rozporządzeń: w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle rolnicze i ich usytuowanie, w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
  3. sumienność, obowiązkowość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

 

3. Zakres zadań i obowiązków wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z:
    • zatwierdzaniem projektów budowlanych i wydawaniem pozwoleń na budowę,
    • rozpatrywaniem zgłoszeń: budowy, robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania i rozbiórki,
    • wydawaniem pozwoleń na rozbiórkę,
    • stwierdzaniem wygaśnięcia pozwoleń na budowę,
    • przenoszeniem pozwoleń na budowę lub zgłoszeń na inny podmiot,
    • uzyskiwaniem zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych,
    • wydawaniem dzienników budowy,
  2. wydawanie zaświadczeń dotyczących m. in.: przyjętych zgłoszeń, samodzielności lokali oraz powierzchni użytkowej i wyposażenia technicznego budynku mieszkalnego do celów dodatku mieszkaniowego,
  3. prowadzenie rejestrów zgłoszeń oraz wniosków i decyzji o pozwoleniu na budowę;
  4. przekazywanie właściwym organom decyzji, postanowień i kopii zgłoszeń,
  5. sporządzanie sprawozdań z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej,
  6. uczestniczenie, na wezwanie organów nadzoru budowlanego, w czynnościach inspekcyjnych i kontrolnych oraz udostępnianie wszelkich dokumentów i informacji związanych z tymi czynnościami;
  7. wykonywanie innych czynności doraźnie zleconych przez przełożonego, a wynikających z rodzaju umówionej pracy.

 

4. Dokumenty wymagane w ramach naboru:

  1. list motywacyjny,
  2. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wg wzoru załączonego  do ogłoszenia,
  3. kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  4. kopie świadectw pracy dokumentujących posiadany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – wymagane jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust.  1 RODO. Oświadczenie może być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób :

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w  załączonych  dokumentach”

 

 Dokumenty wymienione w pkt 1-2   oraz oświadczenia wymienione w pkt 5-7  muszą być własnoręcznie  podpisane przez kandydata

 

5.Warunki pracy na stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy – pełen etat, 
  2. miejsce pracy –Starostwo Powiatowe w Kolnie, ul. 11 Listopada 1, I piętro, winda w budynku,
  3. praca administracyjno-biurowa, praca przy komputerze;

 

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Kolnie,  w miesiącu październiku 2024 r.  był wyższy  niż 6 %.

  

7.Termin i miejsce  składania dokumentów:

Wymagane dokumenty można składać  do dnia 20 listopada 2024 r. w Biurze Obsługi Interesanta (pok.7, parter) w Starostwie Powiatowym  w Kolnie, przy  ul. 11 Listopada 1. (osobiście lub za pośrednictwem poczty) w zamkniętych  kopertach z dopiskiem:

„Oferta pracy na wolne  stanowisko urzędnicze – Inspektor w Wydziale GB”

 

Oferty,  które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie  nie będą rozpatrywane.

 

8. Dodatkowe informacje :

  1. oferty zawierające braki formalne - podlegają odrzuceniu i kandydat nie jest dopuszczony do dalszego postępowania w sprawie naboru; Kandydaci, których oferty nie spełnią wymogów formalnych, nie będą o tym informowani;
  2. kandydaci, których oferty spełnią wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie (telefonicznie) o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;
  3. podczas rozmowy kwalifikacyjnej sprawdzana będzie znajomość przepisów prawa wymienionych w pkt 2  ogłoszenia;
  4. informacja o wyniku  przeprowadzonego naboru zostanie  zamieszczona na stronach Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Starostwa Powiatowego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa;
  5. osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do złożenia aktualnego zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego oraz przedstawienia oryginałów dokumentów (do wglądu) potwierdzających posiadane wykształcenie oraz staż pracy;
  6. oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów oraz niewskazanych w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostaną komisyjnie zniszczone;
  7. oferty kandydatów wskazanych w protokole naboru będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Po ww. terminie nieodebrane oferty, zostaną komisyjnie zniszczone.

                                                                                   

Zgodnie z art.24 ustawy o ochronie sygnalistów  informuje się, że w Starostwie Powiatowym  w Kolnie obowiązuje  wewnętrzna  procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych wprowadzona Zarządzeniem Nr 24/2024 Starosty Kolneńskiego z dnia  6 września 2024 r. Procedura została zamieszczone w BIP Powiatu Kolneńskiego w zakładce „Zarządzenia Starosty”.

 Kolno, 07.11.2024 r.        

Starosta Kolneński

Tadeusz Klama 

 

 

Klauzula informacyjna

o przetwarzaniu danych osobowych

(dla kandydatów do pracy)

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w  sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1 ze zm.) - zwanego dalej RODO, informuję, że:

Administratorem Pana/ Pani danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Kolnie reprezentowane przez Starostę Kolneńskiego,  z siedzibą przy ul. 11 Listopada 1, 18 – 500 Kolno, nr telefon (86) 278 24 29, adres email: poczta@powiatkolno.pl

  1. W sprawie sposobu i zakresu przetwarzania Pana/ Pani danych osobowych oraz przysługujących Panu/ Pani uprawnień można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – adres poczty elektronicznej: iod@powiatkolno.pl
  2. Pana/ Pani dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej oraz przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, w ramach wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda (art. 6 ust. 1 lit a) RODO) na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Zgodą jest Pana/ Pani wyraźne działanie w postaci przesłania Administratorowi oferty w wyniku ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO potrzebna będzie Pana/ Pani zgoda na ich przetwarzanie, w formie odrębnego oświadczeni,  która może zostać odwołana w dowolnym momencie.

  1. Pana/ Pani dane osobowe zgromadzone w obecnym procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres miesiąca od zakończeniu procesu rekrutacji. Dane osobowe osób, które zostały wskazane jako kolejni kandydaci do zatrudnienia będą przechowywane przez okres trzech miesięcy od zakończenia Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania rekrutacyjnego zawierająca Pana/Pani dane osobowe  będzie przechowywana przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia 01 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu sprawy.
  2. Pana/ Pani dane nie będą udostępniane podmiotom innym, niż upoważnione na podstawie przepisów prawa .
  3. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych.
  4. Może Pan/Pani w dowolnym czasie wycofać zgodę na przetwarzanie danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  6. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pana/Panią innych danych jest dobrowolne.
  7. Pana/ Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Powiatu Kolneńskiego

Wytwarzający/odpowiadający: Starostwo Powiatowe w Kolnie

Data wytworzenia: 2024-11-07

Wprowadzający: Tomasz Sadowski

Data modyfikacji: 2024-11-07

Opublikował: Tomasz Sadowski

Data publikacji: 2024-11-07